Avatar billede xdslinfo.dk Nybegynder
23. januar 2001 - 00:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

ICQ driller..

Hvis der er nogen der skriver et link til mig i en icq besked så er den ikke klikbar i mit vindue, jeg skal copy&paste den over i Internet Explorer. Hvordan løser jeg dette problem?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
23. januar 2001 - 00:48 #1
Har du ICQ 2000 ?
Avatar billede xdslinfo.dk Nybegynder
23. januar 2001 - 00:51 #2
Ja, ICQ 2000b
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2001 - 00:53 #3
Prøv dette under Preferences / Events/ Webpage URLShow URL Response Dialog when receiveing awebpage address

Avatar billede xdslinfo.dk Nybegynder
23. januar 2001 - 00:58 #4
>>kharder, testet og det virker ikke.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2001 - 01:17 #5
Under preferences kan du også prøve at klikke på Restore ICQ Defaults, så skulle funktionen gerne komme til at virke igen ;o)
Avatar billede xdslinfo.dk Nybegynder
23. januar 2001 - 01:23 #6
>>kharder, Også testet, det hjælper heller ikke
Avatar billede snowball Novice
23. januar 2001 - 09:05 #7
Det var kun i de gamle ICQ99 versioner man kunne gøre det ! Hvorfor de har fjernet den mulighed ved jeg ikke, men det er faktisk ret træls til tider !

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2001 - 11:00 #8
snowball hvad er det man kun kunne i icq99, hvis det er skrive link, som er aktive, ja så kan det også lade sig gøre i 2000 versionen, eller er der også noget galt med din icq. Jeg har selv haft en periode, hvor det ikke virkede, men nu er det aktiv igen. Prøv at lave en backup af dine data med et speciel icq backupprogram. Afinstaller så ICQ helt, og geninstaller. prøv så inden du lægger dine data ind igen, at skrive noget på icq\'en med link. Så skal du bare se, hvor det går der ud af. Når du så lægger dine data ind igen, så forsvinder muligheden for at skive hypperlink.

Gør evt. det, at du beder backup programmet om kun at lægge din kontaktliste ind, så alle øvrige data er nye.
Avatar billede xdslinfo.dk Nybegynder
23. januar 2001 - 22:48 #9
>>kharder, jeg har prøvet det som du siger og det lader til at ved en ren install er det ok, men lige så snart jeg putter min contact list ind igen så virker det ikke længere. Jeg betragter spørgsmålet som afsluttet og kharder får pointene for god hjælp selv om det stadig ikke virker.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2001 - 23:00 #10
Så takker jeg da mange gange ;o)
Avatar billede snowball Novice
23. januar 2001 - 23:04 #11
hhhmmm...Så gad jeg bare godt vide hvor man kan ændre det, for det må jo ku\' ændres et sted !?

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2001 - 23:16 #12
Jeg er heller ikke færdig med at eksperimenter med det, håber på at finde hvor det er angivet.

Jeg mener dog, at hvis man undlader at restore uni(s), så skulle fejlen heller ikke opstå igen. Uni(s) må indeholde instillingerne på icq. ;o)