Avatar billede cyber_freak Nybegynder
22. januar 2001 - 19:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Harddisk Problemer!!!

Til alle
Jeg har lige købt en IBM DESKSTAR 7200 ata 100
Model:DTLA-307045
min store drøm er at få den til at køre
secondary master....
når jeg jumper den til det crasher min maskine i opstarten, hvad kan problemet være
det er første gang en HARDDISK har drillet mig.
P.s der er ca 16 måder man kan jumpe den
Avatar billede xtom2 Nybegynder
22. januar 2001 - 20:05 #1
Avatar billede effex Nybegynder
22. januar 2001 - 20:33 #2
1.Tit når man lige har købt en nyt HD skal man lave en partition prøv det på en anden pc

2.
Det kan være at din pc ikke kan klare store Hd det kan ældre pc\'er ikke.
så kan du dele den partitions.
Avatar billede thoeger Nybegynder
22. januar 2001 - 20:59 #3
Din bios understøtter sandsynligvis ikke harddiske over 33gb derfor skal du bruge IBM\'s Disk go som kan skrive en ontrack på din harddisk som synder bios\'en og så overtager styringen under opstart. Disk go kan findes på ibm\'s hp http://www.ibm.com
Avatar billede spikey Nybegynder
23. januar 2001 - 11:58 #4
kan du godt finde det inde i biosen??
og hvor langt inde craser den??
Avatar billede vito Nybegynder
28. januar 2001 - 00:01 #5
Prøv at kikke under \"Hard disk væk\", der har jeg beskrevet, hvordan dine diske skal være jumpet.

vito