Avatar billede roedkjaer Nybegynder
15. januar 2004 - 00:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TrueVector service får comp til at fryse

Min comp fryser pludselig og når jeg starter op og læser event viewer, står der at det var TrueVector service der resulterede i fejlen.

Nogen der kender noget til hvordan man retter fejlen ???
Avatar billede avlund Nybegynder
15. januar 2004 - 00:28 #1
Jeg løste det ved at opgradere.
Avatar billede roedkjaer Nybegynder
15. januar 2004 - 00:29 #2
Ja, men det virker stadig ikke ?? Forstår det ikke.
Avatar billede avlund Nybegynder
15. januar 2004 - 00:32 #3
Altså, jeg har efterhånden haft flere problemer end fordele ved Zonealarm. Jeg overvejer kraftigt at skifte til en anden firewall, så det er næsten det eneste råd jeg kan give dig.
Avatar billede kodak Mester
15. januar 2004 - 00:58 #4
Slet programmet og instaler det igen.

Eller formater computeren og indstaler den på ny. For det kan være en fil der ikke har en del med det program at gøre. Eller en fil der ikke afindstaleres når det fjernes.
Avatar billede avlund Nybegynder
15. januar 2004 - 02:56 #5
... så lægger jeg også et svar.
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. januar 2004 - 09:59 #6
Det er vel ikke det her: http://www.secunia.dk/advisories/9459/
Avatar billede roedkjaer Nybegynder
15. januar 2004 - 21:20 #7
Jo lige nøjagtig, jeg takker mange gange. Håber deres nye update løser problemet.
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. januar 2004 - 07:36 #8
Ja det ville være godt;)