Avatar billede kjell Nybegynder
21. januar 2001 - 11:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem ved Installasjon av PWS

Hei alle Eksperten venner. Dette er mitt første spørsmål: Jeg bruker FrontPage 2000, og vil nå installere PWS 4.0. Ved slutten av installasjonsprosessen kommer et vindu med følgende tekst opp: nstallasjon av Kjernekomponenter for Transaction Server mislyktes. Installasjon av Kjernekomponenter for Transaction Server mislyktes. Feilkoden
OxfeeGZO.

I installasjonsprogrammet fortsetter, men komponenten fungerer kanskje ikke ordentlig.

Hva er feil, jeg har lastet alt ned fra korrekt adresse fra Microsoft.
Hilsen Kjell A. Mersland, Kristiansand, Norge.

Avatar billede pstric Nybegynder
21. januar 2001 - 13:55 #1
Hmmm, det lyder ikke som den korrekte fejlkode. Det burde være et hexadecimalt tal, altså et med cifrene 0-9 eller a-f.

Prøv at kigge på disse supportsider fra Microsoft:

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q246/0/81.ASP
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q214/6/44.ASP
Avatar billede malene.holm Nybegynder
26. januar 2001 - 01:40 #2
Jeg har opgraderet til winme og har via søgninger hos microsoft fundet ud af at det muligvis ikke er en god ide at bruge pws med me prøv at kikke her :

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q266/4/56.ASP
Avatar billede kjell Nybegynder
26. januar 2001 - 16:45 #3
Vil det være en løsning for meg å avinstallere Windows ME og gå tilbake til Windows 98 SE, og deretter bruke PWS 4.0 eller noe annet som er bedre. Vil det være bedre å bruke FrontPage Server Extension -programet som følger med FrontPage 2000 CD-platen ?