Avatar billede ljunggren1 Nybegynder
07. januar 2004 - 13:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ZSRoer - er der nogen som har en snitfladebeskrivelse?

Er der nogen som har en snitfladebeskrivelse til ZSRØR fra KMD?
Avatar billede bsod Nybegynder
07. januar 2004 - 14:12 #1
KMD plejer ikke at være særlig meddelsomme og da ZSRØR normalt leveres sammen med andre KMD-produkter, er din eneste mulighed formentlig at kontakte KMD.
Avatar billede ljunggren1 Nybegynder
07. januar 2004 - 14:17 #2
Ja det er rigtigt nok, men de er ikke lette at få lusket noget ud af og det kunne jo være andre havde haft held med sig
Avatar billede martin_moth Mester
07. januar 2004 - 15:42 #3
Tænk - her troede jeg at jeg vidste en masse om Visual Basic.
Alligevel ANER jeg ikke hvad ovenstående handler om :o(
Avatar billede mikker Nybegynder
07. januar 2004 - 18:35 #4
Martin>> Du er ikke alene, jeg er også helt på herrens mark... Jeg tror jeg må en tur på biblioteket !!

- Mikker
Avatar billede bsod Nybegynder
08. januar 2004 - 08:45 #5
martin og mikker>Forståeligt da ZSRØR ikke har meget med Visual Basic at gøre.
Ganske kort benyttes ZSRØR til at skabe forbindelse mellem en PC-applikation og Mainframe hos KMD uden at anvende en egentlig 3270-emulator.
I behøver således ikke at besøge det lokale bibliotek.
Avatar billede martin_moth Mester
08. januar 2004 - 08:59 #6
Hvorfor er spørgsmålet så i en VB-kategori?

Men rart at vide, at jeg ikke behøver gå på biblioteket :o)
Avatar billede mikker Nybegynder
08. januar 2004 - 17:56 #7
Ja selv slås jeg jo mest med 5250 emulatoren og det har taget mig MEGET lang tid.
Men held og lykke med dine rør :o)

- Mikker
(Der åbenbart ikke er den svedigste navle i saunaen eller den skarpeste kniv i skuffen)
Avatar billede ljunggren1 Nybegynder
08. januar 2004 - 18:24 #8
Øhhh...hvor ville det så være klogt at placere spørgsmålet?
Avatar billede martin_moth Mester
08. januar 2004 - 18:41 #9
Det ved du vel bedst selv ;o)
Hvis det intet har med VB at gøre er det måske dumt at smide det i VB-kategorien. Men skit pyt da :o)
Avatar billede ljunggren1 Nybegynder
01. september 2005 - 09:15 #10
lukker