Avatar billede kasper.po Nybegynder
06. januar 2004 - 23:10 Der er 2 kommentarer

Aktiver nogent på bestemte datoer og g

Jeg er ved at lave et lille program, men vil have det til at aktivere sig på 5 forskællige datoer (det er et lille billed som hopper rundt på skermen som skal aktiveres på 5 forskællige datoer). og jeg har gjort det usynligt men bare ikke når man trykker ctrl+alt+delete og så trykker afslut job, kan man ikke gøre så det ikke er synligt der ???
Avatar billede mikker Nybegynder
07. januar 2004 - 18:39 #1
Ikke en dårlig måde at lave en lille virus på :o)
Jeg må være dig svar skyldig, men umiddelbart tror jeg det ikke.
Men jeg lægger mig i baggrunden og luske-læser !

- Mikker
Avatar billede krazyunreal Nybegynder
30. januar 2004 - 17:19 #2
For at få dit program til at blive usynlig skal du jo have slået ctrl+alt+delete fra.

Forhindre brugen af Alt+Ctrl+Del

Private Declare Function SystemParametersInfo Lib "user32" Alias "SystemParametersInfoA" (ByVal uAction As Long, ByVal uParam As Long, lpvParam As Any, ByVal fuWinIni As Long) As Long
Const SPI_SETSCREENSAVEACTIVE = 97

Sub DisableCtrlAltDel(bState As Boolean)
Dim RC As Long
Dim lngWas As Long
RC = SystemParametersInfo(SPI_SETSCREENSAVEACTIVE, bState, lngWas, 0)
End Sub

'For at disable: DisableCtrlAltDel True
'For at enable: DisableCtrlAltDel False

- Krazyunreal