Avatar billede ihj Nybegynder
20. januar 2001 - 17:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mp3 filer fra edb til forstærker

Kan jeg sende lyden fra mit edb, via ledning. til min forstærker, så jeg kan bruge denne musik i stuen.
Avatar billede handmade Nybegynder
20. januar 2001 - 17:12 #1
ja, forbind lineout på lydkort til AUX på forstærker via et lille special minijack/phono kabel ( fra fx. Føtex eller lignende)
Avatar billede ihj Nybegynder
20. januar 2001 - 17:14 #2
Ja, det er godt nok, men jeg skal bruge ca. 25 m, hvordan klarer jeg dette ?
Avatar billede dreadworg Nybegynder
20. januar 2001 - 17:22 #3
Hifi Klubben måske, de kan vidst skaffe det hjem...
Avatar billede halifax Nybegynder
20. januar 2001 - 17:39 #4
Min lokale tv reparatør kan lave et sådant kabel i den længde jeg ønsker. Det kan din radio/tv reparatør sikkert også!
Avatar billede halifax Nybegynder
20. januar 2001 - 17:41 #5
Du kan på markedet købe en trødløs sender/modtager som kan klare det. Det er en elegant men også lidt dør løsning - ca. kr. 1.100,00 for sender og modtaget.
Avatar billede effex Nybegynder
22. januar 2001 - 19:11 #6
Du skal købe et kabel der har to phono \"ender\" og et minijack-stik i den anden \"ende\". Man kan købe kablet så mange meter du vil, og de koster ca. 70 kr. for 5 m. De kan købes overalt hvor der er tv eller radio...
Avatar billede handmade Nybegynder
22. januar 2001 - 19:14 #7
\"Kan jeg sende lyden fra mit edb, via ledning. til min forstærker, så jeg kan bruge denne musik i stuen.\"

Det har du fået besvaret så vidt jeg kan se. Du nævnte intet om kablets længde...
Avatar billede handmade Nybegynder
28. januar 2001 - 20:10 #8
Hallo ihj,
Der ramte du lige en blacklist.
Du stiller et spørgsmål og får det (korrekt) besvaret af mig.
Derefter udvider du dit spørgsmål uden at oprette et nyt med nye points.
Du afviser derpå mit korrekte svar på det stillede spørgsmål og giver points til den der besvarer dit udvidede spørgsmål.

Dette drejer sig ikke om dine sk... 30 points - det drejer sig om at overholde skrevne og uskrevne regler på Eksperten!