Avatar billede aggie Nybegynder
01. januar 2004 - 23:49 Der er 5 kommentarer

Opdatering / redraw af JFrame?

Jeg har en liste over services der kører på min maskine, med en knap til at 'toggle' om de skal være startet eller stoppet, sådan noget som:

Service Navn (service status) [Start/Stop]

knappen bliver leveret til ContentPane fra et Service objekt,  og service objektet er registreret som actionlistener og varetager start/stop.

Det virker fint, men når jeg klikker en knap, skal service status og knap jo gentegnes - og hvordan får jeg gjort det?
Avatar billede aggie Nybegynder
02. januar 2004 - 00:05 #1
jeg har også registreret min JFrame som action listener for knappen, og puttet pack() ind i JFrame.actionPerformed() - men jeg synes ikke den paker om, hva skal man så bruge?
Avatar billede _carsten Nybegynder
02. januar 2004 - 00:21 #2
Øhh - ikke helt med, men knap.repaint();

Og JFrame.actionPerformed() er jeg heller ikke helt med på

pack(); bruges normalt som afslutning på selve initieringen af komponenter

getContentPane().add( dit );
getContentPane().add( dat );

pack();
} // end of method
Avatar billede _carsten Nybegynder
02. januar 2004 - 18:59 #3
Har du fået det til at virke ?
Avatar billede aggie Nybegynder
23. august 2007 - 15:51 #4
heh, jeg kan ikke præcist huske hvad jeg har rodet med her, men under alle omstændigheder må det vel hellere blive lukket :.

- kast et svar? :)
Avatar billede _carsten Nybegynder
23. august 2007 - 16:06 #5
OK -:)