Avatar billede myggi Nybegynder
29. december 2003 - 20:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lave scrollbar i frontpage

Hvor i frontpage kan jeg sætte at der skal være
scrollbar

Du kan se på denne side hvad det er jeg mener
grundsalg-parcel.herning.dk

hvor der skal downloades en plugin -

På forhånd tak

Mvh Sonja
Avatar billede nitram30 Nybegynder
29. december 2003 - 23:47 #1
Vil du gerne have at man kan se scroll funktionen på siden?
Avatar billede nitram30 Nybegynder
29. december 2003 - 23:54 #2
Brug scrolling="yes"..

eks.:

<FRAMESET rows="120,*" frameborder=0>
<FRAME scrolling="yes" name="fraTools"    src="http://grundsalg-parcel
Avatar billede myggi Nybegynder
30. december 2003 - 21:52 #3
Ja..jeg vil gerne have at scroll vises i det vindue hvor der er lavet en beskrivelse...altså i popop vinduet...
jeg har lavet følgende...som bare ikke virker......
hvis du kigger på min hjemmeside grundsalg-parcel.herning.dk
kan du se at jeg har lavet en "nød"løsning via Geomedia webpublisher
(dette program bruger jeg til at lave grafiske elementer)
Avatar billede myggi Nybegynder
30. december 2003 - 21:54 #4
prøv at se følgende som jeg har lavet

function loadplugin_onclick() {
    if (loadpluginwindowpointer && !loadpluginwindowpointer.closed) {
        loadpluginwindowpointer.focus();
    } else {
        loadpluginwindowpointer = window.open(appGmwebappURL + "tools/loadplugin/loadplugin.asp?browsertype=" + document.globals.browsertype.value,"Plugin","screenX="+appWindowX+",screenY="+appWindowY+",height=466,width=325,left="+appWindowX+",top="+appWindowY+",resizable=yes,menubar=no,scrollbars=no,statusbar=no,toolbar=no,alwaysRaised=yes");
    }

function PopWin() {
    if (loadpluginwindowpointer && !loadpluginwindowpointer.closed) {
        loadpluginwindowpointer.focus();
    } else {
      loadpluginwindowpointer = window.open(appGmwebappURL  + "tools/loadplugin/loadplugin.asp?browsertype=" + document.globals.browsertype.value,"Plugin","screenX="+appWindowX+",screenY="+appWindowY+",height=466,width=325,left="+appWindowX+",top="+appWindowY+",resizable=yes,menubar=no,scrollbars=no,statusbar=no,toolbar=no,alwaysRaised=yes");
    }
// -->
Avatar billede nitram30 Nybegynder
30. december 2003 - 22:06 #5
hvor fra bliver din pop up startet?
Avatar billede nitram30 Nybegynder
30. december 2003 - 22:26 #6
har du prøvet at sætte scrollbars=no til scrollbars=yes
Avatar billede herlevsen Nybegynder
07. januar 2004 - 22:53 #7
Hvis du var smart lavede du det i en iframe:
<IFRAME src="dinstartside.htm" width="100%" height="100%" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="1" scrolling="Yes" name="myggiiframe"></iframe>

Så enkelt er det pg når du laver et link sætter du bare target til myggiiframe :D
Avatar billede herlevsen Nybegynder
07. januar 2004 - 22:53 #8
håber du kunne bruge det :D