Avatar billede lub Nybegynder
19. december 2003 - 13:17 Der er 5 kommentarer

Erfaringer med Webspeed?

Hej,
nogle der har erfaringer med webspeed?

webspeed = internet over kabel tv.

LUB
Avatar billede squashguy Nybegynder
19. december 2003 - 13:41 #1
er det dit egentlige spørgsmål?
Avatar billede lub Nybegynder
19. december 2003 - 13:46 #2
Ja, jeg overvejer at få det men vil lige høre hvad andre vil mene: Anbefales eller ej, og hvorfor?

LUB
Avatar billede squashguy Nybegynder
19. december 2003 - 13:59 #3
Når det virker, så virker det sgu. Da jeg fik det for 2 år siden, var der i perioder store problemer, men TDC synes at have fået bedre styr på det. Jeg har 512/128 og kan downloade/uploade med max hastighed.

Så joooh, det kan da godt bruges :)
Avatar billede whpsnp Nybegynder
19. december 2003 - 14:43 #4
Har haft webspeed i et års tid og ligesom squashguy har jeg også oplevet at TDC har haft mange problemer med driften. Det lader dog til at de har fået styr på det nu...
Avatar billede mads.peder Nybegynder
19. december 2003 - 15:16 #5
Har haft webspeed i et år, indtil min far kunne få en billig ADSL forbindelse gennem sit arbejde. ADSL´en har vi ikke haft andet en problemer med, og jeg ønsker mig mange gange tilbage til Webspeed tiden, så kan kun anbefale det ;)