Avatar billede itryed Nybegynder
19. december 2003 - 11:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Harddisk problemer

Jeg har tre helt ens PC'er, i alle tre er disken stået af iden for en måneds tid.
Jeg har så købt tre nye helt ens IBM harddiske. Problemer er at en af PC'erne virker det fint, med den nye disk, men på de sidste to PC'er kan ikke finde de nye diske.

PC'erne er som sagt helt ens både BIOS, bundkort og alt andet.

Den eneste forskel der er på de tre diske er, at de to der ikke kan findes er købt 14 dage efter.

Mit spørgsmål er så, hvordan får jeg mine nye diske til at virke??

PS. Jeg vil ikke love den store respons i julen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. december 2003 - 11:48 #1
I gamle dage, da IBM selv lavede deres ting, var IBM diske noget af det bedste man kunne få. I dag er deres ry desværre ikke så godt, så mit råd ville være skift de IBM diske til noget andet, Maxtor, Seagate eller noget tilsvarende.
Avatar billede itryed Nybegynder
19. december 2003 - 11:49 #2
Nu har jeg jo købt de her, og det virker på den, hvorfor ikke på de to sidste??
Avatar billede kenp Novice
19. december 2003 - 11:57 #3
er alle 3 diske helt ens?
Avatar billede itryed Nybegynder
19. december 2003 - 12:04 #4
Med mindre TopNordic har fået en ny HD til samme varenr indenfor de 14 dag, så ja.
Avatar billede itryed Nybegynder
19. december 2003 - 12:08 #5
Eller ja, de er ens. Meget ens
Avatar billede itryed Nybegynder
19. december 2003 - 12:16 #6
Harddiskene hedder: IBM Deskstar 180GXP - hard drive - 120 GB - ATA-100
Avatar billede itryed Nybegynder
08. januar 2004 - 15:22 #7
ingen svar??