Avatar billede jaboj Nybegynder
17. januar 2001 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Indkapsling af ActiveX i en Bean

Hej

Vi er stødt ind i et problem angående indpakning af en javabrowser i en
bean. Vi har genereret nogle java wrapper klasser som indpakker en activex
kontrol - i dette tilfælde internet exploren. Dette virker så langt - da vi
kan køre IE i en applet. Næste skridt ville være at indkapsle denne applet i
en bean - og der stopper vores knowhow. Vi kan indkapsle browseren og få den
til at fremstå i en hvilken som helst app i et selvstændigt vindue. Dette
vindue ligger desværre oven på \"moder formen\". Det vi istedet ønsker er at
browseren er en del af en grafisk form, som et hvilket som helst andet
tekstfelt eller knap.
Er der nogen som finder dette interresant er de meget velkomne til at
kontakte jaboj@wmdata.com. Vi kan fremsende sourcecode til evt.
interesserede.

mvh.
Jacob
Avatar billede mrcorex Nybegynder
17. januar 2001 - 15:07 #1
Lytter med!
Avatar billede stigc Nybegynder
17. januar 2001 - 17:29 #2
Kan du ikke sende til stig@stigc.dk
Avatar billede lbhansen Nybegynder
17. januar 2001 - 23:22 #3
Hvis i kan køre IE fra en Applet, så kan i også bruge den i enhver swing/awt frame, da applet nedarver fra Panel
Avatar billede languy Nybegynder
20. marts 2001 - 18:47 #4
Du kan downloade en bridge der gør det muligt at foretage følgende:
- Java2COM
- COM2Java
- COM2EJB
- EJB2COM
- Delphi2EJB

Softwaren, som leveres i form af nogle jar filer kan hentes fra url\'en: http://www.linar.com