Avatar billede piamat Nybegynder
15. december 2003 - 13:47 Der er 2 kommentarer

brænderproblemer (cd brænder)

hej
jeg er i besiddelse af en lite-on LTR-12101B
brænder som pludselig ikke vil fungere som den skal
eller måske vil den der sker det at, brænderprogrammerne det være sig nero easy creator
clone der kommer med samme budskab at mediet er tomt
og derefter skubber mediet ud , men andre steder kan jeg læse at de inderholder 702 mb jeg ligger inde med ca 80 medier så please.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
22. februar 2004 - 01:53 #1
mediet er tomt --> så burde det da også virke, er du sikker på at din brænder + software er ordenligt installerer..

P.S. du bør kun have et brænderprogram af gangen [nero er bedst]
Avatar billede piamat Nybegynder
13. marts 2004 - 16:29 #2
det var cd sendingen det var galt med