Avatar billede meinertsen Nybegynder
10. december 2003 - 19:44 Der er 1 løsning

SATA og Promise 20376

Sidder med et MicrostarKT4 Ultra MS-6590 der har en SATA controller fra Promise 20376.

Det er en RAID controller.

Har problemer med at installere Windows XP på den. Den finder fint harddisken under boot, men efter jeg har trykket F6 og installeret den følgende driver finder den intet...

Kan dette skyldes at denne controller kun fungere med 2 harddiske??? Og skal man i så fald bruge 2SATA harddiske for at få #"¤#"!¤!"# til at virke?
Avatar billede meinertsen Nybegynder
10. december 2003 - 22:46 #1
Fandt selv fejlen. Var en konflikt med en SCSI disk