Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
04. december 2003 - 13:56 Der er 5 kommentarer

Mafibamsens første rigtige design

Ja, nu har jeg endelig fået lavet mit design færdigt... Dog mangler der en masser indhold, men det skal jo nok komme hen af vejen... Men hvad syntes i... (og undskylder de ufattelige mange stavefejl...)

www.mafiabamsen.dk
Avatar billede mads.peder Nybegynder
04. december 2003 - 17:10 #1
Synes det ser flot nok ud. Dog synes jeg at teksten i din menu i toppen ser lidt fnidret ud. Men kan se at det kun er i mozilla det ser sådan ud. Pas på der ikke kommer for meget hvidt på siden. SYnes den er emget lys

Men ellers flot nok side

9@13
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
04. december 2003 - 17:13 #2
jamen takker... også meget hvidt er der da hellere ike :D
Avatar billede zipper20 Nybegynder
08. december 2003 - 08:09 #3
Hmm... jeg syn's du har valgt en forkert skrifttype til dit logo...
Desuden har jeg en scroll på hele siden og ikke bare din iframe... det er ikke så fedt.

Further more, syn's jeg at der godt kunne være et mønster af en art på din baggrund (den grå) Ellers kool nok.
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
13. december 2003 - 02:23 #4
Enig med zipper, bare omvendt :-) Jeg har plads tilovers under indholdet, som ikke bliver brugt. Alligevel skal jeg scrolle. Jeg foreslår du laver den samlede frame til 100% i højden, det løser begge problemer.
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
13. december 2003 - 02:24 #5
Det var selvfølgelig den samlede tabel der skulle være 100% i højden.