Avatar billede ahn Nybegynder
01. december 2003 - 15:38 Der er 4 kommentarer

Hvordan kan man ændre sin ip

Hey!
Jeg vil gerne have ændret min ip til en dynamisk, fremfor en statisk.
Mit o/s er win xp, og jeg har en d-link d 609 router!

hvordan ændres ip'en!?!
Avatar billede kenp Novice
01. december 2003 - 15:49 #1
ringer til din udbyder hvis du helelre vil have dynamisk! men det er jo ikke ensbetydne med at den rent faktisk ændre sig!

hvis det er på din computer lokalt! skal du bare sikre dig at din router uddeler adresserne automatisk også sæt din computer til at modtage ip-adresse automatisk!
Avatar billede ahn Nybegynder
01. december 2003 - 15:53 #2
Hehe, tak for svaret, men ærlig talt: jeg kan SLET ikke finde ud af min router!! :(
Avatar billede kenp Novice
01. december 2003 - 15:58 #3
hvem har du som udbyder! og har du bestilt fastip eller dynamisk?

har du selv sat dine computer ip til fast ip?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. december 2003 - 10:17 #4
det skal ige på det rene om der er på LAN eller WAN du gerne vil have dynamisk ip