Avatar billede futteline Nybegynder
30. november 2003 - 09:06 Der er 3 kommentarer

Trådløs 3com card hva gør jeg

Jeg har en Bærbar med et 3com (3CRSHPW196) og en topcom AP kan godt få forbindelse og gå ind på AP setup`en via 192.168.1.1 nu kan jeg så bare ikk andet .. Altså jeg kan ikk gå på nettet har tdc Kabel net og et Motorola modem.. der skulle vel ikk være det store,=)
Skal man indtaste 3com card´s Mac adresse eller???

Mvh Martin
Avatar billede marzman Nybegynder
30. november 2003 - 11:09 #1
har du sat din 3com op til at finde modemet...?
Avatar billede futteline Nybegynder
30. november 2003 - 12:11 #2
hmm nej jeg købte det 3com med den bærbar men fik kun cd-en med til selve pc`en og ikk det pcmcia kort fra 3com skal der en manager af en art til det?

jeg har jo det der hørte med til Topcom AP`en 22M AP Utility

Mvh Martin som ikk ved hva han skal gøre
Avatar billede futteline Nybegynder
30. november 2003 - 17:01 #3
er der virkelig ingen som kan Hjælpe====