Avatar billede pumb Nybegynder
28. november 2003 - 09:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gemmer ikke min kode

Hej ?

Jeg har et problem med at når jeg logger på netværket på vores nye server, så vil den ikke automatis gemme/huske koden.

Det betyder, at jeg hver morgen skal indtaste min kode. :(

Det skal de to andre pc'er ikke.

Når jeg i explorer møder en side, hvor jeg skal indtaste et bruger navn og kode, så kommer der ikke det lille popup varsel om jeg ønsker at huske koden. Det kunne være at det var deaktiveret?

Er der nogen der ved, hvor kan det aktiveres igen?

/PETER
Avatar billede arlet Juniormester
28. november 2003 - 09:58 #1
indstillinger - indhold - autoudførsel
Avatar billede pumb Nybegynder
28. november 2003 - 10:15 #2
Tak, det hjalp på det ene spørgsmål.

Desværre vil serveren ikke huske min pc, kun internetsider.

Ved du hvor jeg kan få sådan en acceptvindue op med "husk kode"?
Avatar billede arlet Juniormester
28. november 2003 - 10:17 #3
Har du hak i spørg om adgangskoder skal gemmes samme sted
Avatar billede pumb Nybegynder
28. november 2003 - 10:27 #4
Ja - men i det vindue der fremkommer når jeg skal logge ind på serveren, der kommer ikke nogen mulighed for at afkrydse om den skal gemme koden. Hvor kan jeg få dette "hak felt" fem?