Avatar billede jtr Nybegynder
27. november 2003 - 09:41 Der er 2 kommentarer

Import af data

Hej Kloge

Når man åbner et CSV-ark i Excel, havner man i "Guiden Tekstimport".
Hvordan får man "Filoprindelse" til at stå defalut som Ansi ??
Vi snakker Xp og Excel2002.
Mvh
Jan
Avatar billede bak Seniormester
27. november 2003 - 10:41 #1
hvis filens endelse er .csv, burde du slet ikke havne i guiden tekstimport.
en fil med endelsen csv åbner excel automatisk.
Og nej, det er ikke muligt at sætte noget som default, ihverttilfælde ikke i xl2000
Avatar billede jtr Nybegynder
27. november 2003 - 10:55 #2
Filens postfix er selvfølig XLS, men filen indeholder CSV.
Nu ved jeg så ikke om det er en trykfejl eller hvad, men det er XL2002 ikke XL2000, som du skriver.
Hjælper det ??