Avatar billede oliver260698 Nybegynder
24. november 2003 - 03:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

manglende fil under opstart

Under opstart for jeg følgende melding:

System-dll´en kernel32.dll blev flyttet i hukommelsen.programmet vl ikke køre korekt, flytning opstod fordi DLL´en c:winnt\system32\mpr.ddl brugte det adreseområde, der ellers var reserveret til Windows ddl-filer.
Leverandøren til denne DLL BØR KONTAKTES FOR AT FÅ EN NY dll-FIL

HVAD KAN JEG GØRE.??
Vis jeg trykker op, kan jeg sagtens starte op, men meldingen kommer hver gang man starter eller genstarter pc´en
Avatar billede squashguy Nybegynder
24. november 2003 - 03:54 #1
Lyder som denne patch, som give problmer med dansk win2000:
http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/MS03-045

Den kan fjernes igen under tilføj/fjern programmer (KB824141)
Avatar billede squashguy Nybegynder
24. november 2003 - 03:58 #2
Avatar billede oliver260698 Nybegynder
24. november 2003 - 04:12 #3
Tak for hjælpen, er du god til at lave logo´er ????
Avatar billede squashguy Nybegynder
24. november 2003 - 04:26 #4
Godt nok har jeg mange talenter, men grafik hører ikke til et af dem :)