Avatar billede audia3.dk Nybegynder
21. november 2003 - 10:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

valg af printer

Jeg skal ud og købe en printer.

Jeg har ca. 1000-1500 kr., men hvorfor en skal jeg købe.

Den skal kunne printe i farve, idet jeg skal bruge den til at printe flotte farve forsider ud, og den skal være billig i drift.

hvad skal jeg køb.

Opgiv evt. pris + pris på farve patron + hvor man farve sider man ca. kan udskrive.
Avatar billede htmlkongen Novice
21. november 2003 - 11:03 #1
Den de har i Kvickly til 1000 kroner en Lexmark Z75 tror jeg den hedder, har jeg købt. Jeg har printet mange sider ud på fotopapir i højeste opløsning (som VIRKELIG er høj, og alm sider og til normalt forbrug.) Jeg har brugt halvdelen af patronen i farve og jeg har måske printet 30 sider ud så det syns jeg er en fair pris at gi da det virkelig er extrem kvalitet!) Også koster den ikke mere end 1000 så det er til at overkomme :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2003 - 11:05 #2
Canon i865 - ca. 2200,-
patroner:
sort: ca. 120 kr.
Hver farve: ca. 100 kr.
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
21. november 2003 - 15:42 #3
hvad med en Epson Stylus Photo 915
Avatar billede mik1960 Nybegynder
21. november 2003 - 23:40 #4
hvad med en
Canon printer A4 Bubble Jet i865

Canon Bubble Jet i865 afløser den meget anmelderroste i850 i rækken af highend printere. Singleink teknologi i denne printer benytter hele 5 separate blæktanke hvilket muliggør utroligt realistiske fotoprint, mens du ved kun at skifte den tank der løber tør ovenikøbet sparer penge på blæk.

Bemærk: 250arks kasette og duplexenhed kan købes separat.

Udskriftskvalitet:

op til 1200dpi sort

op til 4800x1200dpi farve

Udskriftshastighed:

op til 23 sider per minut i sort

op til 16 sider per minut i farve

Øvrigt:

CD-r/DVD printkit

ultrafin dråbestørrelse

5 separate blæktanke det er der besparelsen er og måske lidt dyrere
men et par hundre mere for noget godt pris 1765kr ved multimedia-Experten
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2003 - 13:59 #5
mik1960> i865 er svaret, så jeg må hellere svare også.
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
12. december 2003 - 09:43 #6
lukket
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2003 - 17:43 #7
spørger anmeldt.
Avatar billede snowball Novice
16. december 2003 - 09:09 #8
audia3.dk: Du har fået besvaret dit spørgsmål, så jeg ser ikke nogen grund til at du selv skal tage alle pointene. Så med mindre du har en meget god forklaring, så bedes du oprette et nyt spørgsmål på 60 point så folk i dette spørgsmål kan blive belønnet for deres svar. Husk en ref. hertil i det nye spørgsmål så folk ved hvorfor du uddeler point.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede eagleeye Praktikant
02. januar 2004 - 01:21 #9
audia3.dk >> 1. Advarsel for §2.6
eagleeye / CoAdmin