Avatar billede goldenshadow Nybegynder
20. november 2003 - 22:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Pc'en genstarter når jeg spiller Championsship manager

Heysa..
hvergang jeg lige har oprettet et spil i CM går der ca 2-5min så genstarter min pc. har ikke andre programmer kørende mens jeg spiller. ander ikke hvad jeg skal gøre. Da det er mit yndlingsspil er jeg villig til at give gode point..
please hjælp mig...
Avatar billede tobias28 Praktikant
20. november 2003 - 22:58 #1
nok ram? Hvor varm er cpu?
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
20. november 2003 - 23:00 #2
har 768mbram.. hvordan kan jeg se hvor varm den er ?
Avatar billede tobias28 Praktikant
20. november 2003 - 23:01 #3
måske prøve en patch: er det cm4?
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
20. november 2003 - 23:02 #4
cm03/04 patch?
Avatar billede tobias28 Praktikant
20. november 2003 - 23:02 #5
kigge i bios hvis den understøtter cputemp-aflæsning ---plejer at hedder hardware monitpring eller noget i den stil
Avatar billede tobias28 Praktikant
20. november 2003 - 23:03 #6
http://www.sigames.com/downloads_view.php?version=13

hmmm... der er vist ikke kommet nogen patch endnu, men masser af updates....du kan jo prøve dem!
Avatar billede tobias28 Praktikant
20. november 2003 - 23:06 #7
men hvis den gør det samme sted hver gang, er det næppe et varmeproblem....men hvis den ikke gør, kan du jo starte med at prøve og tage siderne af dit kabinet, for at gøre den køligere...
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
20. november 2003 - 23:08 #8
prøver det imorgen... blir nød til at smutte i seng...
Avatar billede tobias28 Praktikant
20. november 2003 - 23:08 #9
ok snakkes
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
24. november 2003 - 12:36 #10
Undskyld der lige er gået et par dage, men blev sku helt bidt af det spil efter du fik det til at virke..:) det hjalp at tage sidekabinettet af... tusind tak, du har fortjent hvert eneste point...
Avatar billede tobias28 Praktikant
24. november 2003 - 12:41 #11
var så lidt ;-)  så skal du nok bare have en bedre blæser, eller skabe et bedre airflow i kabinettet vha. f. eks. runde ide-kabler.....eller en blæser til udsugning! Hvis der sidder skidt i blæserne er det måske en god ide at gøre dem rene (støvsuge) Hygge!