Avatar billede pek Nybegynder
18. november 2003 - 14:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning bundkort - kabinet

Hej

Jeg har lige købt nyt bundkort og kabinet og har i den forbindelse nogle spørgsmål.
Fra kabinet går der en ledning til Tænd/Sluk kontakt og ned på bundkort. De er grøn og hvid. Hvad er + ?
Der er også en ledning til HD lys som er rød og sort, her regner jeg med at rød er +!!
På front af kabinet er der multemedietilslutning og dermed kabel ned på bundkort, men hvor skal de tilsluttes??

Hilsen

PEK
Avatar billede thomasolsen Nybegynder
18. november 2003 - 14:08 #1
1.tænd knappen er der ikke + og - det er en knap der kortslutter når det trykkes
2. rød er + men hvis det ikke virker så byt rundt det betyder ikke noget.
3.???? hvad er det for et kabel
Avatar billede pek Nybegynder
18. november 2003 - 14:14 #2
Det er et kabel med følgende stik
Line IN - R
Line IN - L
Line OUT - R
Line OUT - L
GRND
MIC IN
Avatar billede golyf Nybegynder
18. november 2003 - 14:28 #3
Det medfølgende kabel er til lyd :-)
Avatar billede pek Nybegynder
18. november 2003 - 14:34 #4
ja, men hvor tilsluttes det
Avatar billede fromsej Praktikant
18. november 2003 - 17:24 #5
Det må stå i den medfølgende manual, ellers skal vi have oplysninger om dit bundkort, så vi har en chance for at finde en manual.
Avatar billede pek Nybegynder
18. november 2003 - 18:05 #6
Det fremgår hverken af manual til bundkort, Arbit VI7 PT800 og der var ingen ting med til kabinettet Chenbro PC61322-301
Avatar billede pek Nybegynder
18. november 2003 - 20:44 #7
Har fundet ud af det med lydkablet, så point går til dig thomasolsen