Avatar billede camilla20 Nybegynder
18. november 2003 - 13:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skriverettigheder til mapper

Jeg har et problem, som jeg håber en eller anden kan hjælpe mig med. Jeg bruger XP Home Edition og har lige installeret et program, som jeg skal udskrive billetter med. Jeg kan ikk udskrive, da programmet skal bruge en fil der ligger i en skrivebeskyttet mappe. Mappen automatisk er blevet skrivebeskyttet under installation og hvis man fjerner skrivebeskyttelsen, kommer den bare frem igen sekundet efter. Størstedelen af de andre mapper på c-drevet på min computer er også skrivebeskyttede.
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2003 - 13:31 #1
hvorfor har du oprettet spørgsmålet igen ?? se kommentar på det tidligere spørgsmål
Avatar billede camilla20 Nybegynder
18. november 2003 - 13:33 #2
fordi jeg kom til at give for lidt point til det første gang....
Avatar billede webcreator Nybegynder
18. november 2003 - 13:33 #3
Luk dette spørgsmål. Det er kun tilladt at have ét spørgsmål åbent om samme emne.
Avatar billede webcreator Nybegynder
18. november 2003 - 13:33 #4
Du kan under Funktioner sætte points op :)
Avatar billede camilla20 Nybegynder
18. november 2003 - 13:36 #5
hvordan lukker jeg det?
Avatar billede webcreator Nybegynder
18. november 2003 - 13:39 #6
Skriver noget, vælger Svar i stedet for Kommentar, og trykker udfør.
Avatar billede webcreator Nybegynder
18. november 2003 - 13:39 #7
Efterfølgende acceptere du dit eget svar.
Avatar billede camilla20 Nybegynder
18. november 2003 - 13:40 #8
fgwrgwg
Avatar billede webcreator Nybegynder
18. november 2003 - 13:43 #9
Fint :)
Avatar billede webcreator Nybegynder
18. november 2003 - 13:47 #10
Jeg går ud fra, at du er ny. Velkommen til :)