Avatar billede stivstikker Nybegynder
17. november 2003 - 16:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lumatron og SVCD

Hejsa

Jeg har en Lumatron DVD afspiler som jeg har købt i Kvickly. Den fungere helt fint med DVD film, men når jeg prøver at afspille SVCD film, viser den også filmen, men der mangler de sidste cirka 10% af billedet hele vejen rundt. Nogen der har en idé om hvad jeg gør forkert?

MVH
stivstikker
Avatar billede ird Praktikant
17. november 2003 - 16:41 #1
http://www.digitalempire.frac.dk/

Her er svar på alt :-)
Avatar billede thomas72 Nybegynder
17. november 2003 - 16:45 #2
Jeg har samme problem og har kigget den hjemmeside igennem og checket deres guider, men stadig samme problem. Jeg er ved at tror det kan være noget med instillingen af DVD afspilleren, men jég ved heller ikke hvad jeg skal gøre ved det.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2003 - 16:52 #3
Avatar billede ird Praktikant
17. november 2003 - 18:33 #4
sagde det jo *LOL*
Avatar billede stivstikker Nybegynder
17. november 2003 - 18:47 #5
Øhhh... er der ingen der har opdaget at der ikke er noget svar på det indlæg i nævnte forum? :-/
Avatar billede ird Praktikant
17. november 2003 - 18:49 #6
???

Hvorfor afviser du når jeg smed til til stedet du kunne løse det?
Avatar billede ird Praktikant
17. november 2003 - 18:50 #7
Kommentar: phatlasse

Dette er ejeren af dette gode forum jeg linket til
Avatar billede ird Praktikant
17. november 2003 - 19:00 #8
Lasse vil du have point???
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2003 - 19:20 #9
ellers tak... :o)
Avatar billede norbert Nybegynder
18. november 2003 - 14:59 #10
Jeg har på min DVD-afspiller mulighed for at zoome ind, mens der afspilles. Det kan måske også være muligheden for dig? Ellers er det måske din DVD, der er noget galt med, hvis det ikke er encodingen.
Norbert :-)