Avatar billede sargon Nybegynder
16. november 2003 - 15:36 Der er 8 kommentarer

Borland C++ Builder - TCppWebBrowser ?

Jeg er ved at prøve på at bruge komponentet i "borland c++ builder 6" så man kan lave sin egen webbrowser ved hjælp af "Internet Explorer".

Men jeg har et problem, jeg går op i fanbladet "Internet" og tilføjer kompnentet til min "Form", men så er det jeg gerne vil have en bestemt side vist inde i "webbrowser komponentet", men jeg har prøvet alt for at få det til at vise en side uden held...

Det eneste jeg vil have afvide er hvordan jeg får den til at vise en internet side ?
Avatar billede sargon Nybegynder
16. november 2003 - 16:15 #1
ingen hjælp ?
Avatar billede sargon Nybegynder
16. november 2003 - 17:19 #2
Sidst chance ellers lukker
Avatar billede segmose Nybegynder
17. november 2003 - 16:03 #3
Vis koden omkring hvor du indføjer webdimmeren.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
17. november 2003 - 19:59 #4
Hvis din form hedder TForm1 og din web-browser komponent hedder CppWebBrowser1, kan du bruge følgende for at vise google:

__fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner) : TForm(Owner)
{
  wchar_t *url = L"www.google.com";
  CppWebBrowser1->Navigate(url);
}
Avatar billede mcgoat Nybegynder
18. november 2003 - 11:48 #5
eller:
AnsiString url = "www.hotmail.com";
CppWebBrowser1->Navigate(WideString(url.c_str()),NULL,NULL,NULL,NULL);
Avatar billede mcgoat Nybegynder
03. maj 2004 - 08:01 #6
virkede det?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
23. januar 2007 - 09:05 #7
Lukketid?
Avatar billede segmose Nybegynder
23. januar 2007 - 10:44 #8
2 år og 9 måneder senere ...