Avatar billede essi Nybegynder
09. november 2003 - 17:56 Der er 3 kommentarer

ATI Mobility Radeon 9600

Kan jeg bruge CATALYST drivere til mit grafikkort???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. november 2003 - 18:17 #1
jeg bruger alm. nVidia driver til mit Geforce2 Go,  men om man kan det med ATI's også ved jeg ikke

http://www.ati.com/support/products/pc/laptops/index.html

The display driver supplied with a given notebook has been customized for:

the built-in flat panel display
any other graphics or video options installed in that specific computer.
As a result of these customizations, ATI Customer Care is unable to offer drivers for notebooks

hvilket mærke og model er din bærbare?
Avatar billede essi Nybegynder
09. november 2003 - 18:28 #2
Gericom: Blockbuster Radeon 128

Grafikkort: ATI Mobility Radeon 9600
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
09. november 2003 - 19:36 #3
Du kan IKKE bare downloade de nyeste Catalyst drivere, de indeholder ikke installationsoplysninger til mobile versionerne. Det kan du selv tilføje manuelt eller lade et program som MobileMod gøre det. MobileMod kan hentes på www.rage3d.com. Du kan også vælge at hente den nyeste version af Omegas optimerede Catalyst drivere. De er optimeret til IQ på bekostning af en lille smule performance. Jeg bruger selv Omegas, og du kan hente dem her: www.omegacorner.com