Avatar billede pixeldude Nybegynder
03. november 2003 - 12:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Accesstider til web-løsninger

Hej folkens

Findes der et stykke software som man kan installere og som kan mål accesstiderne til et website??
Avatar billede Aliriza Nybegynder
03. november 2003 - 14:14 #1
Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så vil du gerne have at vide, hvor godt en server svarer tilbage på din forespørgsel. Åbn DOS-prompten og skriv f.eks. tracert eksperten.dk. Så får du svar om, hvor mange hubs du går igennem, og hvor hurtigt de svarer tilbage. Du kan også nøjes med at skrive ping eksperten.dk.
Avatar billede pixeldude Nybegynder
03. november 2003 - 18:31 #2
Ja det ved jeg godt, men hvis jeg nu skal bruge nogle undersøgelser over en bestemt periode, så er det lidt træls at sidde og skrive tracert eller ping 10 gange om dagen gennem 2 uger.
Avatar billede peterlund Nybegynder
04. november 2003 - 10:29 #3
Brug whatsup gold
Avatar billede jnd Nybegynder
04. november 2003 - 17:29 #4
Mener du netwærksovervågning?

I så fald kunne du prøve SysOrb http://www.sysorb.com, der er dansk udviklet, det forhandles bla. gennem Mærsk data så jeg vil gå ud fra det er godt. Det kan desuden prøves gratis.

Alternativt har Red hat et nyt produkt undervejs, ellers er der Tivoli der er IBM's løsgning, men så har skal du bruge et mere "seriøst" budget.

Helt gratis er BigBrother, men det har jeg desværre dårlige erfaringer med. Men det kan muligvis nok til det du søget.