Avatar billede kidrock Nybegynder
01. november 2003 - 23:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjern billede-billede

Har søgt som en sindssyg efter et script der fjerner det billede der i Explorer popper op (gem udskriv send)

Jeg har set det før og brugt det tidligere kan bare ikke huske hvor eller hvad det billede-billede hedder. I kan nok forstå det ikke er nemt at finde noget man ikke ved hvad det hedder, men er sikker på i ved hvad jeg mener... og hvor det er.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
01. november 2003 - 23:29 #1
<meta http-equiv="imagetoolbar" content="false">
i din head sektion
Avatar billede bearhugx Nybegynder
01. november 2003 - 23:29 #2
Avatar billede kidrock Nybegynder
01. november 2003 - 23:31 #3
Super bearhugx.