Avatar billede kr-data Nybegynder
30. oktober 2003 - 20:13 Der er 5 kommentarer

Hvordan man får Microft Virtual Machine til at virke i NS

Hej.

Jeg har nu hørt fra mange, at det ikke lader sig gøre at få JVM til at virke i NS.

Jeg har fundet noget, som tilsyneladen virker.

http://java.sun.com/getjava/manual.html#

Håber det hjælper alle jer fortabte sjæle, som gerne vil have JVM på NS.
Avatar billede soreno Praktikant
30. oktober 2003 - 20:28 #1
Hvilken version af netscape ?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. oktober 2003 - 20:30 #2
Om 9 måneder er det slut med Microsoft JVM: http://www.eksperten.dk/spm/417256

/per
Avatar billede kr-data Nybegynder
30. oktober 2003 - 20:43 #3
6.2.x+
Avatar billede gemal Nybegynder
09. marts 2004 - 14:21 #4
Det kan det absolut ikke. MSJVM virker kun i Internet Explorer.

Du skal bruge Sun's JRE. Det virker fint i både Netscape 6/7 samt Mozilla.

Husk at Netscape ikke laves mere. Jeg ville forslå at opgradere til Mozilla.
Avatar billede kr-data Nybegynder
10. marts 2004 - 06:45 #5
gemal>> Hvis du ser hvad jeg har skrevet, så vil du se, at det ved jeg allerede ;)

Desuden har jeg skiftet til Opera (www.opera.com), da jeg har fundet ud af, at den er meget bedre end Mozilla og Netscape.

//KR-data