Avatar billede tweakii Nybegynder
30. oktober 2003 - 18:32 Der er 2 kommentarer

Langsom XP på internt net

Jeg har flere forskellige pc'er de fleste med win2000

og to med XP Pro, jeg har adgangs-kode på alle 2000 maskiner, de har alle forskellige arbejdsgrupper, altså flere forskellige net, når jeg starter alle pc'er finder alle win 2000 hinanden lige med det samme...no problem, ja næsten inden de er startet op..men på xp ...ja der går nogle gange 2 til 5min. inden den kan finde de andre net.
jeg har prøvet at slå wins fra på xp men nej, den er slået fra på alle win2000...slår jeg wins til på alle maskiner, køre det noget langsom...jeg har lan-kabel modem, og D-Link router, men der burde ikke være noget forkert.

Jeg har experimenteret en del med det men uden held

Nogen der ved noget om det...
Avatar billede m_skau Nybegynder
30. oktober 2003 - 18:38 #1
Har du firewall slået til på XP'en?
Avatar billede tweakii Nybegynder
30. oktober 2003 - 19:16 #2
ja men har prøvet at deaktivere den men nej, det er det samme.
Har norton inetsec.