Dele personlige kalendre
Jeg ville gerne høre om nogen har en god ide til at dele alle personlige kalendre i Outlook. Vi har nu opgraderet til en Exchange 2000 fra 5.5, og her er sikkerheden som standard jo bedre end 5.5.Førhen åbnede alle, alle andres postkasser og kunne dermed læse deres kalendre. Jeg har forsøgt at låse op for de enkelte brugeres kalendre, men andre brugere kan ikke få lov til at læse det. Jeg kan heller ikke overskrive de faste sikkerhedsindstillinger, da den siger de er nedarvede, også selvom jeg slår nedarvning fra.
Så har jeg så prøvet at kopiere deres kalendre op i globale mapper, men der gør jo så bare, at hver bruger har to kalendre og hvis der bliver lavet ændringer i den ene kommer det jo ikke med i den anden.
Jeg ville have det fint med det, hvis det bare var et link i globale mapper til den personlige kalender som andre så kan læse.
Hele systemet skal laves så alle kan ændre og se andres kalendre og dog kun det. Hvordan kan jeg låse op på det?