Avatar billede fraggel- Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:46 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

provo form!

Hep hey, nu har jeg lige smidt en vandret form ind på min side... det skal menes at det hele ligger vandret.. preview
www.clan-escapers.dk/test.jpg

Meningen er jo self, at det hele ska være snorre lige... :D

håber i kan give mig en løsning

:KODE:
<form action="dologin.php" method="post" style="display:inline;">
Username:
      <input type="text" name="username" style="width: 120; height: 16; color: #406B99; background-image:url(images/form.gif); font-size: 7pt; font-family: Verdana; border-width: 0">
Password:
<input  type="password" name="password" style="width: 120; height: 16; color: #406B99; background-image:url(images/form.gif); font-size: 7pt; font-family: Verdana; border-width: 0">
<input name="image" type="image" value="button" SRC="images/loginbut.gif">

</form>
:KODE SLUT:
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:52 #1
Jeg vil sætte det hele ind i en tabel og valign den til top/bottom/middle:

<form action="dologin.php" method="post" style="display:inline;">
<table>
    <tr valign="top">
        <td>Username:</td>
        <td><input type="text" name="username" style="width: 120; height: 16; color: #406B99; background-image:url(images/form.gif); font-size: 7pt; font-family: Verdana; border-width: 0"></td>
        <td>Password:</td>
        <td><input  type="password" name="password" style="width: 120; height: 16; color: #406B99; background-image:url(images/form.gif); font-size: 7pt; font-family: Verdana; border-width: 0"></td>
        <td><input name="image" type="image" value="button" SRC="images/loginbut.gif"></td>
    </tr>
</table>
</form>
Avatar billede fraggel- Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:54 #2
kan godt se hva du mener... men den svæver sq stadig lidt :-/
Avatar billede frizzzb Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:54 #3
kan du ikke bare sætte dit loginbut image til align="middle"? burde det så ikke komme til at ligge på linie med de to boxe? eller har du prøvet det?
Avatar billede ellebaek Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:54 #4
<form action="dologin.php" method="post" style="display:inline;">
Username:
      <input type="text" name="username" style="width: 120; height: 16; color: #406B99; background-image:url(images/form.gif); font-size: 7pt; font-family: Verdana; border-width: 0">
Password:
<input  type="password" name="password" style="width: 120; height: 16; color: #406B99; background-image:url(images/form.gif); font-size: 7pt; font-family: Verdana; border-width: 0">
<input name="image" type="image" value="button" style="height: 16; SRC="images/loginbut.gif">
Avatar billede roenving Novice
28. oktober 2003 - 22:55 #5
Et irriterende klassisk problem ...

Prøv:

        <td><input name="image" type="image" value="button" SRC="images/loginbut.gif" style="margin-top:5px;"></td>
Avatar billede fraggel- Nybegynder
29. oktober 2003 - 10:47 #6
smid et svar også roenving... så deler dig og jakobclausen... :)
Avatar billede roenving Novice
30. oktober 2003 - 16:36 #7
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
30. oktober 2003 - 17:14 #8
-- og tak for points ;~}
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. oktober 2003 - 17:18 #9
Ja det gør jeg også