Avatar billede brainless Nybegynder
26. oktober 2003 - 17:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

dandomain eksportsystem - xslt til export.xml - endnu engang

Prøver lige igen, men nu med et lidt bedre eksempel...

Ved ikke om der er nogle som er kendt med dandomain.dk's eksportsystemer i xml?? Men har et lille spørgsmål mht. design af xslt eller måske bare css, dertil... Håber der er nogle som kan hjælpe, de data som kan findes i xml-filen kan ses her: http://klitgaard.org/test/export.xml jeg har bare lidt svært ved at se hvordan jeg skal få kædet et stylesheet sammen med den eksporterede fil, og hvordan jeg skal få det bygget op, så jeg kan bruge data fra netop én bruger/ordre, på én side. Og derved få ordre nr. 2 på side 2... Hvis der er nogle som kan hjælpe, ville det bare gøre min hverdag lidt lettere :-)
Tusind tak
Og lav venligst et lille eksempel på hvordan jeg kan lave siden, da jeg ikke har så meget erfaring i xslt

- Venlig Hilsen Casper
PS. Håber der er lidt mindre rod med dette indlæg...
-og der kommer lidt flere kvalificerede svar
Avatar billede janegil Nybegynder
27. oktober 2003 - 10:25 #1
Planlegger du å sende en XML med alle ordre ut til klienten, for så å bruke XSLT i browseren til å filtrere bort alt, unntatt den ene ordren klienten skal se?
Avatar billede janegil Nybegynder
27. oktober 2003 - 10:46 #2
<xsl:template match="entity">
        <DIV>
                <xsl:value-of select="id"/>
            </DIV>
            <xsl:apply-templates select="entity"/>
        </DIV>
    </xsl:template>
Avatar billede janegil Nybegynder
27. oktober 2003 - 10:47 #3
sorry, musehjulet mitt kjører meg rundt i feil spørsmål. Pokkers!
Avatar billede brainless Nybegynder
19. november 2003 - 20:02 #4
kan ik rigtigt bruge det svar til noget... :-( -Sorry