Avatar billede topydopy Nybegynder
25. oktober 2003 - 00:33 Der er 4 kommentarer

avi fil

Jeg har en 10 mb stor avi fil som jeg gerne vil konvertere til et format, der fylder noget(for ikke at sige en hel del) mindre, da det skal bruges på en hjemmeside. Findes der et simpelt program, der kan konvertere en sådan fil til et mere kompakt format?

Evt. link til brugervejledning.

på forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2003 - 00:35 #1
Avatar billede topydopy Nybegynder
25. oktober 2003 - 01:03 #2
jeg har prøvet, men det ser ikke ud til at virke. Ihvertfald får jeg intet job, når jeg trykker f4.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2003 - 01:05 #3
Prøv bare at brug save as avi i menuen.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2003 - 08:53 #4
Hvis ikke der er nogen jobs i din jobliste, er det fordi du ikke har kigget på de 2 links, der viser hvordan de 2 codecs konfigureres.

Xvid: http://www.digitalempire.frac.dk/xvid.shtml
DivX: http://www.digitalempire.frac.dk/divx.shtml

Du vælger selv hvad for en du vil bruge, men jeg anbefaler Xvid. :o)