Avatar billede zub-zero Nybegynder
23. oktober 2003 - 18:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Convert NTFS til FAT uden part. magic

Skal have lavet et drev om fra NTFS til fat32
kan ikke bruge part. magic da der er en bad cluster i starten af disken og denne nægte PM at springe over (har fået scandisk til at gå gennem den osv)
Disken må ikke formateres men skal converteres...

win2k pro (har også suse linux hvis det er nemmere men går efter et windows prog)
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2003 - 18:25 #1
Uha uha, NTFS til fat32 tror jeg ikke kan lade sig gøre, netop fordi det er et grundlæggende filsystem. Men jeg er ikke 100% sikke.

Ide: Tag din HD ud og læg den over i en anden PC, så måske du kan redde dine data på den måde?
Avatar billede zub-zero Nybegynder
23. oktober 2003 - 18:32 #2
i løbet af de sidste 3 timer har jeg converted 8 drev.. tro mig det kan lade sig at gøre ;) - mit problem at at PM (som jeg har brugt til de andre) ikke vil convertere denne pga der er et par (3) bad clusters i starten af drevet...

har ikke mulighed for at overføre dataen til en anden disk / com da jeg ikke har noget med så stor kapacitet pt. og har ikke mulighed for at låne det.
Avatar billede levithan Nybegynder
23. oktober 2003 - 19:19 #3
jeg mener at PM har mulighed for at skibbe badclusters har du kiket alle settings igennem
Avatar billede zub-zero Nybegynder
25. oktober 2003 - 14:15 #4
Hiren's BootCD 4.2.iso (http://62.253.162.19/hiren.thanki/downloads/bootcd.html)
gjorde tricket, den har en masse gode programmer.. glæder mig til at teste den dos film afspiller på mine divx film =)