Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
17. oktober 2003 - 16:56 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

adgang til dokumenter i NFTS?

hej

som i måske kan hører af min tidligere post har jeg lidt af et problem og derfor ville jeg hører om det er muligt at få adgang til windows XP dokumenter mappen hvis jeg smider harddisken i en anden computer og kender administrator passwordet?

på forhånd tak

thecoder.dk
Avatar billede jonmh Nybegynder
17. oktober 2003 - 16:58 #1
ja
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
17. oktober 2003 - 16:59 #2
hehe ok så kom vi så meget længere :) næste spørgsmål: hvordan??
Avatar billede jonmh Nybegynder
17. oktober 2003 - 17:02 #3
sæt hardisken i og log på med administrator passwordet :)
Avatar billede jonmh Nybegynder
17. oktober 2003 - 17:03 #4
så skulle det gerne virke
Avatar billede resten Nybegynder
17. oktober 2003 - 17:04 #5
Du skal sikkert ændre ejerskabet af den før det virker.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;308421&sd=tech
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
17. oktober 2003 - 17:04 #6
hmm ok tester det lige hvis der ikke er nogen der kan hjælpe mig med det andet spørgsmål... men det ville nu være fint hvis jeg kunne få den tilbage som den var
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
17. oktober 2003 - 17:23 #7
hmm det var lidt et spildt spørgsmål for da jeg indsatte min harddisk i min anden computer virkede det fint uden nogen problemer...takker alligevel
Avatar billede jonmh Nybegynder
17. oktober 2003 - 17:25 #8
var så lidt