Avatar billede tessa2003 Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nybygget computer med sort skærm

Jeg har lige bygget min egen computer, men skærmen er sort, blæserne snurre godt nok rundt. Kan ikke komme i BIOS
Avatar billede juhlemanden Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:38 #1
Hmm... Nogle biplyde...
Hvilke dele består dit system af?

/juhlemanden
Avatar billede fromsej Praktikant
16. oktober 2003 - 20:41 #2
Pil dit grafikkort ud og sæt det i igen tryk det godt ned i soklen.
Hvis det ikke hjælper, så tjek Ram og andre kort også.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2003 - 20:43 #3
http://www.eksperten.dk/spm/414925

Det hjælper IKKE at oprette det samme spørgsmål flere gange. Desudener det heller ikke lovligt :)
Avatar billede steffen2003 Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:56 #4
- Prøv at tjekke diverse forbindelser til kabinettilslutningerne! - Power switch, reset switch, USB forbindelser osv... En enkelt ledning der sidder forkert kan drille rigtig meget. Har oplevet det flere gang!
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
16. oktober 2003 - 21:03 #5
sidder grafik kort rigtigt.
kommer noget beep.
hvad med cpu. tjeck
hvad med ram. tjeck
Avatar billede steffen2003 Nybegynder
16. oktober 2003 - 21:08 #6
- Hvis kablet til A-drevet vender forkert kan den muligvis heller ikke starte op. Tjek om der er konstant lys i A-drev lampen, hvis JA så vend stikket!