Avatar billede nicocarlos Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hjælp til visning af information fra database.

I øjeblikket viser jeg mine informationer, således:
<table>
  <tr>
    <td>Province:</td>
    <td><? echo "$row[provincename]" ?></td>
  </tr>
    <tr>
    <td>Realname:</td>
    <td><? echo "$row[realname]" ?></td>
  </tr>
    <tr>
    <td>Country:</td>
    <td><? echo "$row[country]" ?><br></td>
  </tr>

  </table>

http://www.alt-muligt.dk/testing/showprovince.php
Der kan i se hvordan det ser ud, men jeg vil gerne have det ind ind nogle tabeller, så det ser lidt bedre ud, da jeg også skal have andre "profiler". Mit spørgsmål er om en kan hjælpe mig med at få en fed visning af mine profiler. HÅber at der er en som vil hjælpe.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:34 #1
jamen er det ikke i en tabel, som du efterlyser.....
så er det vel bare at finde på et fedt design....
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:40 #2
Jo, men jeg kan ikke finde ud af at designe det, har set at det er i bokse osv. har du nogle gode links, eller kan du give et simplet eksemel, hvilket nok ville være bedst..... :D
Avatar billede jacobsdk Nybegynder
13. oktober 2003 - 22:59 #3
Er det egentlig ikke et designspørgsmål, mere end et php-spørgsmål..? Hvis du har et design i tankerne kan vi selvfølgelig godt fortælle dig hvordan du skal scripte det, men det andet hører vel til ovre hos krea-gutterne i design ;-)

Jacob
Avatar billede kaptajnknark Nybegynder
13. oktober 2003 - 23:26 #4
Burde det egentlig ikke have været skrevet som et svar?
Avatar billede olebole Juniormester
13. oktober 2003 - 23:32 #5
<ole>

Den slags spørgsmål plejer man normalt at bede spørgeren selv svare på og genåbne det på det rette sted. Det er jo blevet åbnet her ved en fejl  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
13. oktober 2003 - 23:37 #6
Ja, det er blevet lagt ind det forkerte sted, men hvor henne skal jeg så lægge det hen, når det er det jeg ønsker... :D
Avatar billede kaptajnknark Nybegynder
13. oktober 2003 - 23:40 #7
http://www.eksperten.dk/kat/134/ hvil jeg gå ud fra...