Avatar billede migb Nybegynder
13. oktober 2003 - 17:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg en driver til mit standardlydkort?

Efter at jeg har geninstallertet XP, er mit lydkort gået i udu.
Helt precist er driveren forsvundet, og jeg ved ikke hvordan jeg finder en ny. (Den er ikke på nettet, så jeg kan ikke bruge auto'opdater funktionen.)

Hvis det kan hjælpe nogen, har jeg ved et systemtjeck-program fåed det identificeret til at være en
MPU-401-kompatibel MIDI-enhed.

Altså, jeg skal have at vide helt precist hvor jeg kan finde en driver til lydkortet...
Avatar billede fromsej Praktikant
13. oktober 2003 - 17:38 #1
Hvilket program har du brugt?
Hvis det er Aida, kan du finde flere oplysninger, den der kan vi ikke bruge til at finde en driver med.
Avatar billede migb Nybegynder
13. oktober 2003 - 18:46 #2
K-sys.
Jeg ved godt at det er ringe, jeg prøver at finde et andet...
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2003 - 19:22 #3
Hvis ikke Aida kan se hvad det er så bliver det nok svært at finde. Nu ved jeg ikke om du har kunnet finde det men du kan da lige få et link her, så har du den da ihvertfald:
http://www.aida32.hu/aida32.php
Avatar billede migb Nybegynder
13. oktober 2003 - 22:57 #4
Jeg har selv fundet ud af det, driveren var på en CD til mit bundkort...