Avatar billede nidkin Nybegynder
11. oktober 2003 - 07:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Print fra browser uden header og footer

Kan det lade sig gøre at at kode en side, der til udskrift hvor man ikke får den irreterende header og footer med på udskriften?

I så fald, hvordan?
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. oktober 2003 - 08:07 #1
kan du ikke bare fjerne det i file/page setup

headers & footers
Avatar billede nidkin Nybegynder
11. oktober 2003 - 11:11 #2
Den kunne jeg også godt have fundet ud af. Men problematikken er jo at jeg vil _sikre_ mig at den ikke kommer med.

Jeg ved jo ikke hvorledes brugerens browser er sat op. Derfor behovet for at kode det, om muligt.
Avatar billede gemal Nybegynder
09. marts 2004 - 14:24 #3
Det kan du ikke sikre dig. Det er jo helt op til brugere. Det er jo ikke noget der ligger i siden, men det ligger i browseren.

Du kan dog få dine sider til at se anderledes ud på print end på skærmen. Det kan du via stylesheets. Dvs når print stylesheeten loades.

Prøv fx at printe http://gemal.dk
Avatar billede nidkin Nybegynder
29. januar 2005 - 11:57 #4
lukket