Avatar billede lch Nybegynder
02. januar 2001 - 13:11 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Thumbnails

Jeg har lavet mine fotos som thumbnails. Det er så meningen at man skal klikke på disse thumbnails for at kunne se billedet i større format. Hvordan laver jeg det? Det skulle gerne være noget i stil med www.animationer.dk.
Min side ligger på http://home1.stofanet.dk/baroness så I kan se hvordan den er bygget op. Bær lige over med mig, det er mit første forsøg.
Avatar billede lasse1024 Nybegynder
02. januar 2001 - 13:28 #1
Du skal bare sætte det op som et normalt link!!

insæt det lille billede og link til det store!!
Avatar billede horsmark Nybegynder
02. januar 2001 - 13:34 #2
Måske kan dette bruges?

<head>
<SCRIPT LANGUAGE=\"VBScript\">
function Stort_billede_i_nyt_vindue()
        {
        window.open(http://sti_til_ny_side_med_stort_billede, \"_blank\", \" height=500, width=500, toolbar=no, location=no, directories=no, left=0, top=0\")
        }

<body>
<input type=image src=sti_på_thumbnail OnClick=Stort_billede_i_nyt_vindue>
</body>

HorsMark
Avatar billede horsmark Nybegynder
02. januar 2001 - 13:35 #3
glemte lige </haed> :-) ...men her åbnes et nyt vindue uden menu til dit store billede
Avatar billede horsmark Nybegynder
02. januar 2001 - 13:39 #4
OG </script> FØR </head> *LOL*
Avatar billede amfelt Nybegynder
02. januar 2001 - 13:42 #5
www.animationer.dk har alle billeder også en html side. dvs. at linket ikke er til det store billed men til html filen i stædet.

Dette er også en meget udbredt funktion i photoshop 5.5 autogallery

mvh Amfelt
Avatar billede horsmark Nybegynder
02. januar 2001 - 14:25 #6
jeg henviser i ovenstående script netop til et andet html document der skal indeholde billedet

Mvh.
HorsMark
Avatar billede horsmark Nybegynder
02. januar 2001 - 15:08 #7
takker skal lige rette window.open!! Der må ikke være mellemrum mellem kommaerne = INGEN MELLEMRUM!)

HorsMark