Avatar billede goat-killa Nybegynder
02. oktober 2003 - 23:31 Der er 6 kommentarer

Peak counter

Har brug for en Peak counter...
skal virke som DK-bots ved !peak og en notice når man joiner...
(har tjekket på de fleste sider som. m0nkfish osv.)
har virkelig brug for dette script så plz hjælp
Avatar billede zyberdog Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:33 #1
on *:JOIN:#:{
  if ($iif($gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],1,32),$ifmatch,0) < $nick(#,0)) {
    if ($ifmatch == 0) { msg $chan New peak: $nick(#,0) $+ . First peak registered! }
    else { msg $chan New peak: $nick(#,0) $+ . Last peak: $duration($calc($ctime - $gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],2,32))) ago. }
    set %pe. [ $+ [ # ] ] $nick(#,0) $ctime
  }
on *:TEXT:!peak*:#:{
    if (%pe. [ $+ [ # ] ]) && (!%excees.use) {
        set -u5 %excess.use on
        msg $chan The peak for $chan is $+(',$gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],1,32),') set on $asctime($gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],1,32)) which is $duration($calc($ctime - $gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],1,32))) ago.
    }
Avatar billede zyberdog Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:34 #2
Det er lidt svært at paste mirc scripts her på eksperten.dk .. men tror nu nok du kan copy/paste den så den bliver lagt korrekt ind :)
Avatar billede zeppelin1 Nybegynder
04. november 2003 - 22:26 #3
zyperdog Join lige #b0b-^ når du læser dette... JEg mangler !Peak og det vil altså ikke virke... :'(
Avatar billede duez Nybegynder
23. januar 2004 - 23:58 #4
Du kan bruge denne:

on *:join:#:{
  if (%peak < $nick(#,0,a)) {
    set %peak $nick(#,0,a)
  }

hvis du bruger den er der lige en ting du skal gøre først! Du skal gå ind i Variables (tryk Alt+R for at få remote'en frem og så tryk på fanebladet Variables) og skrive %peak 1

Håber du kunne bruge det!
Avatar billede scapuliz Nybegynder
17. februar 2004 - 15:00 #5
www.mircscritps.org eller skriv /help så kan du læse aaalt om mirc scripting...
Avatar billede nyhuus Nybegynder
17. februar 2004 - 19:52 #6
her da dusk at ændre channel OG DEN VIRKER jeg bruger den da selv :D

on *:JOIN:#chan-her:{
  if ($iif($gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],1,32),$ifmatch,0) < $nick(#,0)) {
    if ($ifmatch == 0) { msg $chan  New peak: $nick(#,0) $+ . First peak registered! }
    else { msg $chan 4[0ScriptDK4]9 New peak: $nick(#,0) $+ . Last peak: $duration($calc($ctime - $gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],2,32))) ago. }
    set %pe. [ $+ [ # ] ] $nick(#,0) $ctime
  }

on *:TEXT:!peak*:#chan-her:{
  if (%pe. [ $+ [ # ] ]) && (!%excees.use) {
    set -u5 %excess.use on
    notice [ $nick ]  The peak for $chan is $+(',$gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],1,32),') set on $asctime($gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],1,32)) which is $duration($calc($ctime - $gettok(%pe. [ $+ [ # ] ],1,32))) ago.
  }