Avatar billede nopanic Nybegynder
25. september 2003 - 19:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

blå mænd

Jeg har en divx film hvor at alle mennesker er blå, og det skal de ikke være!!! Jeg har installeret fddshow filter, og har også testet det i gspot hvor den siger at alle codec er der!!!

Hvad er problemet?
Avatar billede fromsej Praktikant
25. september 2003 - 19:27 #1
Defekt film.
Eller en video med Shu-Bi-Dua fra deres første LP: Små Blå Mænd.*G*
(Sorry)
Avatar billede therevelation Nybegynder
25. september 2003 - 19:30 #2
divx..... er det en dvd eller ulovlig piratkopiering.....? :-)
Avatar billede nopanic Nybegynder
25. september 2003 - 19:30 #3
filmen er ikke defekt, da den virker hos min ven
Avatar billede nopanic Nybegynder
25. september 2003 - 19:30 #4
Hvis nu vi siger at det er en ulovlig piratkopi
Avatar billede therevelation Nybegynder
25. september 2003 - 19:33 #5
så vil jeg kommenterer noget yderligere..så siger svaret vel sig selv.......\\
Avatar billede nopanic Nybegynder
25. september 2003 - 19:34 #6
forstår ikke!!!, det skulle være noget med et codec
Avatar billede fromsej Praktikant
25. september 2003 - 19:41 #7
Du får ikke hjælp med piratkopier herinde, luk venligst spørgsmålet ved at lægge et svar og acceptere det.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2003 - 19:51 #8
Luk spørgsmålet..... Hvis den film var lovlig, så havde du selv encodet den, og så ville du også vide det er en encoder fejl i dit videocodec.
Avatar billede snowball Novice
26. september 2003 - 09:02 #9
nopanic: Eksperten vil ikke hjælpe dig med dine ulovlige kopi af en film. Luk derfor venligst spørgsmålet ved selv at lave et svar og derefter acceptere det. Undlad desuden at oprette den slags ulovlige spørgsmål igen.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede nopanic Nybegynder
26. september 2003 - 09:21 #10
undskyld den lange ventetid, men jeg har ikke lige været på computeren.

Men jeg har desuden aldrig sagt at det er en piratkopi. Har kun sagt at vi nu kunne sige det!!! Men fair nok, I har nogle regler som jeg selvfølgelig skal overholde.

Men undskyld endnu engang for at have kommenteret at der var mulighed for at det kunne være en piratkopi!

Mvh David Olsen