Avatar billede cbf Nybegynder
25. september 2003 - 14:48 Der er 3 kommentarer

Ved brug af htacces, hvordan redelegere jeg brugere afhængigt af

Jeg vil på min hjemmeside lave mulighed for at kunderne kan logge ind til deres egen mappe/side på hjemmesiden.

Jeg beskytter bibliotekerne med htaccess, men er det muligt at lave en eller anden funktion, så X bruger ved login bliver sendt til Side X, mens bruger Y bliver sendt til Side Y??

Christina
Avatar billede grinderslev Praktikant
25. september 2003 - 18:12 #1
Ja, med PHP og MySQL
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. september 2003 - 18:32 #2
Det kan nok gøres med noget mod_rewrite...
http://mbn.dk/Apache/
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. september 2003 - 18:32 #3
Ville gerne uddybe forklaringen, men må lige vente til der er en anden der har forstand på det der har gjort det først :)