Avatar billede soes Nybegynder
25. september 2003 - 09:23 Der er 61 kommentarer
Avatar billede killer_bee Nybegynder
25. september 2003 - 10:35 #1
min også .. han er jo gud ..!! :o)
Avatar billede exp Juniormester
25. september 2003 - 10:38 #2
hehe
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. september 2003 - 14:41 #3
Hvis han er gud så er jeg sgu' Ateist! han egner sig da ikke til at være senator. Hans ordforåd er jo kun på tre sætninger "fuck you asshole" , "Come whith me if you wan't to live" og "I'll be back"  Sikke nogle intelligente taler/diskussioner det kunne blive til *LOL*

(Republikanerne = egoisternes parti)
Avatar billede exp Juniormester
25. september 2003 - 14:43 #4
cyberspace >>
Du mener han vil trække niveauet op, eller?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
25. september 2003 - 14:48 #5
nice 1 exp :o)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. september 2003 - 14:48 #6
exp>>ned selvfølgelig! hvor intelligente er de 3 sætninger lige
Avatar billede exp Juniormester
25. september 2003 - 14:50 #7
cyberspace >>
Netop...

killer_bee >>
;-)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
25. september 2003 - 22:28 #8
Med hele det cirkus der er derovre i califorinien tror jeg nu alligevel at jeg vil stemme på "die swarche negger". Har hørt der også skulle være en dværg med i det valg :S
Avatar billede cyberspace Nybegynder
26. september 2003 - 08:08 #9
mads.peder>> vedr. dværg - det er måske Wee man fra JackAss *LOL*
Avatar billede beastdog Nybegynder
26. september 2003 - 08:55 #10
han kommer faktisk med nogle kanon gode aguménter.... dér!!!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
26. september 2003 - 09:20 #11
Så kunne Arnold være cirkus direktør eller Sprechsteilmeister (personen der siger hvem der optræder og er næste i manegen m.m.)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
26. september 2003 - 09:26 #12
Hvis der så er nogen der syntes at cirkusnummeret er dårligt og begynder at bue så vil han bare sige "fuck you asshole"
Avatar billede cyberspace Nybegynder
26. september 2003 - 09:28 #13
Arnold VS Wee man kunne det ikke være sjovt *LOL*
Avatar billede cyberspace Nybegynder
26. september 2003 - 09:38 #14
Den første lovændring  jeg tror arnold vil lave hvis han blev valgt, ville sikker være tobaks/cigar rygning tilladt over alt og til dem der ville brokke sig ville han jo bare sige "fuck you asshole"  :-)) *gg*
Avatar billede killer_bee Nybegynder
26. september 2003 - 10:31 #15
Jeg betragter USA som the land of the idiots... så Arnold er ligesågod kandidat til posten som de andre 135 kandidater... plus han er gud :o)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
26. september 2003 - 10:39 #16
killer bee>> Hvis han er gud, hvilken religion? /sekt
Avatar billede soes Nybegynder
26. september 2003 - 10:46 #17
Killer_bee >>
Hvorfor betragter du USA som "the land of the idiots..."
Ok man høre ofte om nogle underlige love ol. men de er satme ikke alle derover som er idioter, så hvis du ikke kan bakke op om din påstand så skal du ikke komme med sådan en dum påstand.
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
26. september 2003 - 10:55 #18
Han skal da ind på posten hans styrer

Hastala vista IRAK
Avatar billede killer_bee Nybegynder
26. september 2003 - 12:20 #19
soes <<< Jeg har haft dette argumenterings diskussion mange gange .. og gider ikke begynde på det igen.
For at blot nævne et par eksempler som ikke kan finde plads i mit hoved: USA's holdning angående deres forbrug/forurening, deres udlans politik som stort set går ud på "vi har absurd stort militær budget så vi har altid ret"... deres interne politik (hospitaler, skoler osv.).
Og det er det eneste land hvor alle kan sagsøge alle for alt, OG få ret, selv i de mest latterlige sager. At de laver underholdning som RickyLak, JerrySpringer osv.(herunder vil jeg også pointere at programmer som Robinson BigBrother PopStars Idols . og alt i det genre i danmark er under al kritik) .

P.S. Jeg troede at man levede i et demokratisk samfund hvor man kunne sige sin mening uden at blive kaldt DUM. Så lad mig se dine argumenter.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
26. september 2003 - 12:24 #20
P.P.S. jeg sagde heller ikke at alle i USA var idioter..
Avatar billede cyberspace Nybegynder
26. september 2003 - 12:29 #21
kurt kobain er død og arnold sucks som senator. Hvad gør ham egnet til senator??? dog kunne det være sjovt at høre Arnond sige "Fuck you asshole" til Sadam eller Bin Laden - men han stiller jo kun op til senator i Californien, så vi må hvis tænke os til det, selv om det kunne være sjovt.
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
26. september 2003 - 12:48 #22
Øhh Nej Kurt Kobain r ikk død...
Men Kurt Cobain r!!!
Han sidder sammen med 2-pac og drikker Jack daniels!!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
26. september 2003 - 12:50 #23
ups! stave fejl
Avatar billede cyberspace Nybegynder
26. september 2003 - 13:21 #24
hvorfor hedder han 2-pack og ikke 6-pack *LOL* - God weekend
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
26. september 2003 - 13:24 #25
Fordi han ikk ku drikke så meget!!!
Avatar billede mads.peder Nybegynder
26. september 2003 - 19:39 #26
Det kunne da være vold fedt at have Arnold som senator (diktator) I California. Han er filmstjerne, og det er filmenes by (Los Angeles) som ligger i Califorien. Og faktisk er i pænt racistiske hvis i siger han er dum bare fordi han ik kan tale engelsk. Manden er jo østrigsk ??
Avatar billede killer_bee Nybegynder
28. september 2003 - 13:17 #27
soes >> Venter stadig på nogle modargumenter... eller har du ingen så du nøjes bare med at kalde folk for dumme?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
30. september 2003 - 09:13 #28
mads.peder>> det er bl.a. derfor hans ordforråd virker så "intelligent" *LOL*
Avatar billede cyberspace Nybegynder
30. september 2003 - 13:52 #29
mads.peder>> så er han sikkert Jörg Heider fan *LOL*
Avatar billede mads.peder Nybegynder
30. september 2003 - 16:47 #30
cyberspce<<<<<
Jaeh. Men polititk den dag i dag er sq så tørt. Jeg synes at shwarzenegger er et frisk pust. Kunne godt tænke mig noget lignende i Danmark. Og med hensyn til intelegens. Politikere er sq i forvejen alt for hurtige i optrækket. Næ. Shwarzenegger. Han er fin ! ;)
Avatar billede soes Nybegynder
30. september 2003 - 18:00 #31
modargumenter er måske så meget sagt med jeg har da noget som jeg kan fortælle dig.

Jeg har boet derover gennem 12 mdr. og det er ikke lige det indtryk jeg har fået når man har lært amerikanere at kende.

Du siger at deres udenrigspolitik er at vi har et stort militær og du røster på hovedet af det. Mon ikke at der er mange lande rundt om i verden som ryster lidt på hovdet når vores kære lille Pia øbner hendes mund, for slet ikke at tale om Mogens Glistrup i sin tid.

Hvad mener du med deres skole, hospitaler osv. Landet er liberalistisk meget mere en Danmark er lige pt. og nok også mere end Danmark nogensinde bliver efter min opfattelse, så det vil selvfølelig blive afspejlet på deres velfærdssystem. Du har en meget lav skattepct. hvor imod at vi i Danmark betaler det meste over vores skatte billet. Derover er det normalt at den virksomhed man arbejder for, hvis man har en nogenlunde stilling, giver dig en forskiring så du kan komme på hospital (privat) og derved komme tilbage til arbjedet hurtigere.

Jeg tror ikke at det er muligt at lave en fuldtændig sammenligning mellem Danmark vs. USA da der er alt for mange aspekter som man burde diskutere. Jeg vil dog give dig ret i at dette ikke er sted hvor man bør gøre det.

Grunden til mit indlæg er at jeg er træt af person som åbner munden uden at have nogle argumenter at bakke det op med.

PS: Jeg siger ikke at du er dum, om ikke andet så skulle det ikke forståes på den måde, men når man kommer med en sådan generalisering som du gør the land of the idiots... så kan jeg ikke forstå hvorfor du stiller dig undrende når der kommer lidt kritik.
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
30. september 2003 - 23:01 #32
Hvorfor fanden nupper de ikk bare ham til præsident i stedet for bush... det kan kun blive bedre...
Avatar billede killer_bee Nybegynder
01. oktober 2003 - 08:29 #33
soes <<< Jeg har ikke noget imod kritik.. men syns ikke at kalde folk for dumme er kritik.. men ligesåmeget en tåbelig påstand som du siger mit indlæg var.
Så dropper vi det 'dum' ting..

Jeg syns at det er paradoksalt at usa råber alle vegne demokrati og fried.. men de glemmer at sige 'kun for de rige/magtfulde'. Det er da lidt ulogisk for mig hvordan man kan bruge så mange penge på at opruste (i betragtning af at der er faktisk ingen reele trusler mod usa) når man kunne bruge disse penge for at udbygge deres infrastruktur.
Du har ret at man ikke kan sammenligne DK med usa, der er grundliggende forskell i mentalitet osv. Men man skulle tro at usa's ledere kunne måske kigge sig omkring en gang imellem og ta nogle af de gode ideer fra andre lande (tænker ikke kun på DK).

Grunden til jeg skrev så kort er at dette slags diskussion har være på E masser af.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
02. oktober 2003 - 08:50 #34
kurt cobain>> ja så kunne han tage afsted som terminator og nakke! Bin Laden og Hussein samt deres kompaner *LOL*
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
02. oktober 2003 - 12:07 #35
Ja ikk det... Det ville gøre tilværelsen letter for hel usa

Hasta Vista OSAMA
Avatar billede cyberspace Nybegynder
06. oktober 2003 - 09:28 #36
mads.peder>> du snakker om at du godt tænke dig noget lignende i Danmark, skulle vi så have Wristleren fra Mors (husker ikke lige hans navn) til minister? han er jo nok det nærmeste vi kommer en Dansk Arnond - eller?
Avatar billede exp Juniormester
06. oktober 2003 - 16:01 #37
tænker du på asbjørn riis?
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
06. oktober 2003 - 18:46 #38
Uhhh fyforpyfor den gjorde ondt den der... utrolig smertefuldt...
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
06. oktober 2003 - 18:46 #39
Hva blev der egentligt af ham asbjørn
Avatar billede exp Juniormester
06. oktober 2003 - 19:22 #40
kurt_cobain >>
Vil du virkelig vide det?

Dyrk noget sport, spis sundt og TRO på jer selv! YEAH!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. oktober 2003 - 15:18 #41
exp>>jep det asbjørn ris jeg tænker på
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. oktober 2003 - 15:24 #42
Arnold VS Asbjørn Riis - hvem ville monstro vinde (Slagsmål)?? *gg*
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. oktober 2003 - 15:27 #43
der er faktisk udgivet en tegneserie med Asbjørn Riis som hovedperson *LOL*
Avatar billede exp Juniormester
07. oktober 2003 - 15:59 #44
Men nu lige for at vende tilbage til spm - hvornår er det der er valg? Er det ikke her en af dagene?
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
07. oktober 2003 - 16:12 #45
Asbjørn vil klart vinde men hva laver asbjørn egentlig nu!
Avatar billede mads.peder Nybegynder
07. oktober 2003 - 21:04 #46
cyberspace<<<<<
Asbjørn er en fin gut, og tror nu egentlig han vil gøre det godt nok som statsminister. Og det jeg siger er ikke at alle stjerner skal stille op til valg. Men du må da indrømme det skaber lidt farve og fest over det :D
Avatar billede cyberspace Nybegynder
08. oktober 2003 - 08:23 #47
Nå så er det vist skedt Arnold er guvernør i Californien "It's what I would call Judment Day"

Et stort øv! her fra og til Arnold "Fuck you asshole"

Er der ikke et ordsprog der siger "Skomager bliv ved din lest"

PS. har ikke noget imod ham som skuespiller
Avatar billede cyberspace Nybegynder
08. oktober 2003 - 08:34 #48
Det er da det rene Jacob Haugård, at Arnold er blevet guvernør.

mas.peder>> ja du har ret, det går op i hat og briller *LOL*
Avatar billede exp Juniormester
08. oktober 2003 - 14:10 #49
Men hvad med hende pronostjernen? Hvordan gik det hende?
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
09. oktober 2003 - 09:45 #50
Hvilken Pornostjerne!
Avatar billede killer_bee Nybegynder
09. oktober 2003 - 10:47 #51
Så er kurt_cobain vågen .. hehe :o)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
09. oktober 2003 - 11:00 #52
kurt_cobain>> Hende med de gode/store argumenter *GG*
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
09. oktober 2003 - 11:40 #53
Nåå!! Hende den lækre ting??
Gaab er lidt små trat efter 9år i en urne!!! :P
Avatar billede cyberspace Nybegynder
09. oktober 2003 - 13:42 #54
kurt_kobain>> jep hende! der findes dog ingen valgplakater med hende, da der ikke var plads til hendes valg argumenter *GG*
Avatar billede exp Juniormester
09. oktober 2003 - 14:50 #55
*lol*
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. oktober 2003 - 08:28 #56
jeg læste lige i avisen at hun hedder Mary Cary (måske er hun i familie med hende sangeren - who knows)
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:30 #57
COOL
Hende må jeg lige lave noget resurce på!!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. oktober 2003 - 13:34 #58
ups hun hedder Mary Carey
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. oktober 2003 - 13:39 #59
kurt_kobain>> ok så check this out
http://www.marycarey.com/
Avatar billede cyberspace Nybegynder
29. marts 2004 - 11:18 #60
soes>> hvad med at få dette spm lukket
Avatar billede soes Nybegynder
29. marts 2004 - 12:16 #61
cyberspace -> om det er &aring;bent eller lukket g&oslash;r vel ingen forskel, eller g&oslash;r det?
Der er ingen point p&aring; h&oslash;jkant s&aring; jeg kan ikke rigtig se at der er nogle der har noget i klemme, men hvis du virkelig br&aelig;nder for at f&aring; det lukket s&aring; skal jeg da gerne g&oslash;re det.