Avatar billede tommer Nybegynder
24. september 2003 - 23:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

reload fra cs fil

hvordan laver man en page reload fra sin codebehind fil ??
Avatar billede odegaard Nybegynder
24. september 2003 - 23:59 #1
page reload skal ske client-side, så det gør du ikke.
Avatar billede tommer Nybegynder
25. september 2003 - 00:03 #2
jeg har en linkbutton som ved klik skal loade siden igen (den samme) bare med nogle argumenter...
hvis jeg bruger responce.redirect virker det, men det er nok ikke meningen at skal gøres sådan ???
Avatar billede odegaard Nybegynder
25. september 2003 - 21:57 #3
Hvorfor ændrer du ikke bare linkbutton-Url'en således at den peger på fx. minside.aspx?parameter1=blahblah&parameter2=2341
Avatar billede snepnet Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:45 #4
hvis du gerne i din codebehind vil fremprovokere det kan du feks. lave en funktion som følger :

public void Reload()
{
  Response.Redirect(Request.RawUrl);
}

Du kan så eventuelt lægge funktionen i en baseklasse for dine forms, således at du altid har muligheden for at kalde this.Reload() (ved klik på en knap eller hvad du nu har behov for).

Håber det var ok.
Avatar billede snepnet Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:46 #5
Ja det skulle jo så have været et svar :)
Avatar billede tommer Nybegynder
02. oktober 2003 - 00:17 #6
det lyder ok...
takker