Avatar billede run Nybegynder
28. december 2000 - 19:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opgradering af memory

Jeg har en server der for tiden har 2x256MB Samsung Pc133 168Pin non-ECC memory installeret.

Jeg vil gerne smide 2x256MB mere i, men har svært ved at finde samsungen til en rimelig pris. Jeg kan derimod finde samme type bare fra Micron meget billigt.
Skader det at blande eller kan det være ligemeget ?
Avatar billede trille Nybegynder
28. december 2000 - 19:33 #1
Nix ...ikke så længe at du husker på at det skal være 133 MHz non-ECC (andet ville være spild af penge)

Venligst,
Claus
Avatar billede k_k_p Nybegynder
28. december 2000 - 19:33 #2
DUu klør bare på med alm. NONECC PC133-RAM. Det er fuldstændig ligegyldigt...

..Og under alle omstændigheder kan du få enhver forhandler til at gi\' dig returret..

KKP
Avatar billede trille Nybegynder
28. december 2000 - 19:35 #3
Det er IKKE alle forhandlere, som vil give fuld returret på RAM, der ikke er i ubrudt emballage!!!

Men der er ingen problemer med at køre forskellige RAM fabrikater sammen!

:o)
Avatar billede trille Nybegynder
28. december 2000 - 19:36 #4
(så længe at de altså har de samme specifikationer!)