Avatar billede vipman Nybegynder
24. september 2003 - 17:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word problemer

Da jeg installere windows XP, blev mit sprog i word forglemt....Jeg har nu søgt inde på Microsoft for at se om de havde en back-up der inde, men uden held...Skal jeg ud og få en ny CD for at installere det.. el. er det muligt at finde det på Nettet.....?!?
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 17:27 #1
dit sprog ???  hvad snakker du om
Avatar billede vipman Nybegynder
24. september 2003 - 17:47 #2
Jeg mener der hvor den såkaldte ordbog er?!?
Avatar billede bredker Nybegynder
24. september 2003 - 17:48 #3
instaler din word igen , så skulle den komme tilbage
Avatar billede vipman Nybegynder
24. september 2003 - 17:51 #4
Jamen da jeg ikke på nuværende tidspunkt er i besiddelse af word....ville det være lækkert hvis der var en respektiv side hvor man kunne hente de resterende filer ned...
Avatar billede bredker Nybegynder
24. september 2003 - 19:21 #5
du er ikke på nuværende tidspunkt i besidelse af word , men den har ændret sprog i word
hvordan er hænger den sammen