Avatar billede gano707 Nybegynder
19. september 2003 - 12:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Topbanner design

Hejsa!

Jeg skal bruge et topbanner.. jeg ved ik' lige hvor store sådan nogle er, men det er vel omkring 700px bred, - det har I sikkert styr på!

Anyway, der er ihvertfald 200 point til det fedeste topbanner med teksten "rar butik" ..det skal helst indeholde en lidt dyb-blå (kongeblå) og en 'stål-grå' farve.. gerne lidt stilrent, men måske også lidt futuristisk/popsmart!

Go' Fornøjelse!
/Preben!
Avatar billede Kengun Praktikant
19. september 2003 - 12:26 #1
Grise Bassen> Hvorfor den link? Reklame for andre sider der ikke er relevant til spørgsmålet er ik tillatt.
Avatar billede lub Nybegynder
19. september 2003 - 12:35 #2
Hej [gano707],
de mest anvendte banner størrelser er:

Fuld = 468x60 px
Mellem = 234x60 px
Lille = 120x60 px
Knap = 88x31 px

Ellers findes der forskellige størrelse alt efter sitets tilpasning.

Skal det være i ren GIF eller kan Flash være en mulighed? Er der evt. et site man kan se som banneren skal tilpas sig?

LUB
Avatar billede Kengun Praktikant
19. september 2003 - 12:37 #3
Når han snakker om 700pix så er det vel et topbanner han snakker om, tror du ik? Men hvor højt skal det være?
Avatar billede gano707 Nybegynder
19. september 2003 - 12:38 #4
Tja.. 700x100px or something...
Avatar billede smooth Nybegynder
19. september 2003 - 13:10 #5
Hvad skal der være på top banner ? Tekst ? Logo ??
Avatar billede gano707 Nybegynder
19. september 2003 - 13:19 #6
Teksten "rar butik" - ellers bare geil, mønster, hi-tech, minimalisme - vær kreative!
Avatar billede gano707 Nybegynder
19. september 2003 - 16:11 #7
Glem det.. Har selv fixet det..
Avatar billede eagleeye Praktikant
23. september 2003 - 15:24 #8
grise_bassen>> Dit link er blevet fjernet. Eksperten er ikke en reklame side så undlad i fremtiden at komme med den slaks links.

eagleeye / CoAdmin